23 Eylül 2012 Pazar

Bir biz eksiktik şimdi tam oldu~

Evet facebook, twitter, tumblr vs. derken birde baktıkki bir burada yokuz. Bizim neyimiz eksik dedik ve 3 kafadar daldık blog alemine. Bu arada temamızdanda anlayacağınız üzere Hallyu dalgası bizide vurmuş bulunmakta.

(Biz daha tatlıyız ama valla bak)

~Ben Büşra bu blog işine nasıl dadandım hiç bir fikrim yok. Saatlerce bloglarda takılabilir dizi tanıtımları, güncel olaylar hakkında yazılar okuyabilirim. Düzenli olarak takip ettiğim bloglarda mevcut fakat o yazıları kendim yazmayı hiç düşünmemiştim. Ki ben daha bir kere bile doğru dürüst kompozisyon yazamamış bir insanım. (Komposizyon ödevlerimi hep babama yaptırırdım çaktırmayın :P) Birazda diğerlerine güveniyorum, yalnız değilim en azından. Neyse girdik bir kere bu işin içine umarım becerebiliriz..

~Ben Betül(Özzeybek) diğer arkadaşımızın da adı Betül karışmasın ^^ Neyse ben kendi halinde çok mülayim bir insanımdır :D 3 yıldır Kore ile içli dışlıyım direk asıl konuya dalıyorum çünkü blogu da biz Kore severleri buluşturabilmek için açtık.. Çoğu grubu bilir fandomları ile yakından ilgileniriz sıkıntı çekmezsiniz o açıdan garanti veriyorum :P Daha burda yeni olduğumuz için bize biraz zaman tanıyın ilerleyen günlerde yazılarımızı, güncel haberlerimizi eksik etmeyeceğiz inşAllah umarım blogumuzda keyifli zamanlar geçirirsiniz :) Ha unutmadan sırf Kore severler uğramasın her telden çalarız :D

~Ve bende diğer yönetici, Betül ^^;; Sanırım isim karışıklığı olabilir arada,
o yüzden beni Beth olarak da görebilirsiniz. Gelgelelim Koreye.. Koreyle tanışmam çok öncelere dayansa da, daha yeni yeni bu kadar vakit geçiririr oldum buralarda. Diziler, Kpop, animeler, mangalar derken baya içli dışlı oldum, nereye  kadar sürecek bu, bilmiyorum.. Ama bunun içinde olmaktan da mutluyum. ^^
Ve yazma konusuna gelince, daha çok kafam da olup bitiyor her şey. Yazıya dökmek beni biraz zorluyor. Yine de elimden geleni yapacağım. Aja Aja Fighting!
Umarım blogumuzu sever ve sık sık ziyaret edersiniz. Kendinize iyi bakın millet! Annyeong~~



Bloğumuz ''Delightful Rendezvous'' umarım adı gibi biz Kore severler için hoş bir buluşma mekanı olur, yazdıklarımızla yüzünüzde samimi gülümsemeler bırakabiliriz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder