5 Ekim 2012 Cuma

Ma Boy: Kızlardan Daha Güzel Bir Erkek?! (2012)



Adı: Ma Boy
Yönetmen: Lee Jeong-Min
Senaryo: Moon Seon-Hee
Yayın Tarihi: 2012/08/16
Bölüm: 3
Kanal: Tooniverse
Ülke: Güney Kore
Dil: Korece

Her zaman Kore dizilerini az bölümlerinin oluşuyla, konuyu uzatabildikleri kadar uzatmayıp tadında bıraktıkları için övmüşte övmüşümdür. Ama bu sefer olmadı işte. Bu şirin diziyi sadece 3 bölüme sığdırmışlar. Evet sadece 3! Ki rahatlıkla 16 bölümü kaldırabilecek bir konusu varken. Başladı ve hemen bitti.. Dizi bitince ‘’Bu kadar mıydı? Birkaç bölümü daha olsaydı ya’’ diyorsunuz. Aslında diziyi dün bitirdim ve yazıyı hemen yazmak istememe rağmen sınavım yüzünden bugüne erteledim. Her neyse şimdi biraz konusuna bakalım~

Dizimizin konusu Geu Rim(Kim So Hyun) şarkıcı olma hayalleri kuran genç bir kız sanat lisesine başlıyor ve okulun popüler kızı(!) Irene(Sun Woong) ile oda arkadaşı oluyor. Buraya kadar her şey normal ta ki Geu Rim Irene’in aslında kız kılığına girmiş Hyun Woo adında bir erkek olduğunu öğrenene kadar. Uzun bir dizi olmadığından karakterlerini de çok ayrıntılı vermeye gerek yok diye düşünüyorum kısa geçeceğim.

Sun Woong / Hyun Woo-Irene
Kimmiş bu çocuk diye araştırırken daha önce ismini duymadığım TOUCH adlı bir grubun üyesi olduğunu öğrendim Sun Woong'un. Bu diziden sonra bu grubuda araştırmaya karar verdim :P
Dizide ise kız kılığına girmek zorunda kalmış dans etmeyi çok seven bir stajyer.

Kim So Hyun / Geu Rim
Daha önce The Moon That Embraces The Sun ve Rooftop Prince dizilerinden tanıdığımız Kim So Hyun bu rolde. 
Şarkı söyleme konusunda oldukça yetenekli ve hırslı bir genç bayan. Tek hayali ünlü olmak..

Bu çocuk ise Geu Rim'in hayran olduğu idol. Henüz neyine hayran olduğunu anlayamadım ama neyse bu çocukta aynı sanat lisesine gidiyor ve Irene'nin peşinde. :P 

Birde onların fotoğraflarını bulamasamda kendilerine garip isimler takmış üçer kişilik iki grup var. Dizide neden var olduklarını anlayamayıp fazlalık olduklarını düşünmüştüm ama en sonunda bir işe yaradılar. :P
Bugüne kadar çok fazla erkek kılığına giren kız gördük ama bu sefer rolleri değiştirmişler. Hadi canım nasıl olacak der gibi oldum ama Sun Woong’u görünce bal gibide olur diyorsunuz. Gördüğünüz gibi normallerine göre biraz daha iri dursada gerçektende bazı kızlardan daha güzel duruyor. Sizcede öyle değil mi??


Bunlarda Sun Woong'un şirinliğinin tavan yapmış olduğu bir kaç gif.








Dizimin fragmanı:

Bu şarkıya ise tek kelimeyle bayıldım dizimiz için mükemmel bir OST. 
~CHI CHI - Pink Lens (Ma Boy OST)~

Kısa bir dizi ama paylaşılacak bir sürü nokta var diziyle ilgili fakat önceden söyleyipte heyecanınızı kaçırmasın diye kısa kesiyorum. Kısacık ama çok eğlenceli bir mini-drama. Tavsiyemdir herkese, size keyifli 3 saat yaşatacak emin olabilirsiniz, iyi seyirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder