7 Ekim 2012 Pazar

To The Beautiful You: Yılın OST'si!


Son zamanlarda To The Beautiful You adlı diziye takmış bulunmaktayım ve bu hafta final yapmasıyla depresyona girdim resmen. Beni diziye bağlayan ne dizinin konusu nede oyuncuların performansları(Vasat denilebilir hatta oyunculuklar için). Ama sadece sevdim işte her bölümü beni benden aldı. Neyse şimdi asıl konumuza dönelim bu dizinin tanıtımını yazmak istiyordum ama son yazılarım hep dizi tanıtımı olunca bende bu dizinin muhteşem OST’lerinden bahsedeyim dedim. Evet muhteşem hatta daha fazlası!!

Dizimiz tamamen bir SMEnt dizisi. Başrol oyuncuları SM’den ve tabi tüm OST’lerde SM’den. J-Min, Jessica, Taeyeon, Onew, Kyuhyun, Luna.. SM’den kimi ararsanız var.


  • J-Min - Stand Up
Daha dizinin ilk çıkan teaserlarında bu şarkı mevcut. İlk duyduğumdan beri müptelası oldum şarkının dinleyip duruyorum. Tüm  şarkılar içinden favori şarkım bu. Küçük bir not J-Min geçenlerde bu şarkı ile Kore’de debut yaptı. Böyle yetenekli bir insanın bir OST ile çıkış yapması üzücü ama neyse..



  • Jessica&Krystal – Butterfly
SM’in muhteşem sesli kardeşleri bu şirin şarkıyı söylüyor Jessica ve Krystal. Stand Up’tan sonra en sevdiğim 2. şarkı. Dinledikçe mutlu oluyorum. :D Ayrıca acoustic versiyonuda bir ayrı güzel.




  • Taeyeon – Closer
Boşuna OST kraliçesi demiyorlar Taeyeon’a. Sesinede kendisinede aşığım resmen. Bu şarkı ise müthiş tekrar ve takrar dinlediğim şarkılardan. ^^



  • Sunny&Luna – It’s Me
Sunny ve Luna’nın böyle mükemmel bir ikili oluşturacaklarını düşünmezdim ama sesleri çok uyumlu ve şarkıda çok güzel.



  • Onew – In Your Eyes
Onew diyorum Onew’un sesi diyorum Başka bir şey söylememe gerek yok sanırım.



  • Kyuhyun&Tiffany – To The Beautiful You
Şarkı daha sizi en başından sarıyor Kyuhyun ve Tiffany iyi bir iş çıkarmışlar :D



  • Taemin – U
İşte bana sürpriz olan kişi bu. SHINee’den OST gelse gelse Jonghyun veya Onew’dan gelir diyordum ama Taemin’le şaşırttı beni SM. Nasıl olacağını ilk başlarda çok merak ettim. Tae hayal kırıklığına uğratmadı beni bu şarkı ve sesi çok güzel.




  • Super Junior(K.R.Y) – Sky




  • Dana – Maybe We





Ve daha fazlası.. En bilindik olanları bir araya topladım. Hepsine ayrı ayrı bayıldığımı tekrar söyleyerek yazımı bitiriyorum. Hepinize keyifli dinlemeler :D

Son olarak To The Beautiful You'dan bir gif Sangchu~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder