16 Ekim 2012 Salı

Yine Yeniden Muhteşem OST'ler & Ailee!



BoA’nın yeni filmi ‘’COBU 3D’’ için SNSD, TVXQ ve Jessica&Krystal&Kris birer OST seslendirdiler. Filmden daha önce haberim bile yoktu bu şarkılar sayesinde öğrendim ve izlenecekler listesine aldım hemen :P

Şarkıların ses kaliteleri tamamen berbat!! Stüdyo versiyonları bir an önce çıksada doğru dürüst dinlesek.. Her neyse üç şarkı arasından Say Yes favorim ki zaten ne zaman bir işin içinde Jung kardeşler olmuşta ben beğenmemişim.. Birde bu sefer Kris’de katılmış oo tadından yenmiyor :P Çok akılca kalıcı bir melodisi var. :D


Cheap Creeper’ın bayıldığım ve sardıra sardıra dinlediğim yeri~
You’re acting like you’re Justin Timberlake when all you are just a fake guy, living with your mommy!! (Duyduğumu yazdım buraya bir yanlış yapmadım inşallah yaptıysamda kusuruma bakmayın artık..)
Yalnız bu bölümü Sunny söyleyince dahada bir güzel olmuş sanki :P Ayrıca youtube'da, allkpop'ta dinleyenlerin yorumları genelde Britney'imsi bir şarkı olduğunu söylüyor. Ne yalan söyleyeyim ilk dinlediğimde bende öyle düşünmüştüm..


Vee TVXQ - Running on Empty. Ayrıca şarkının yanında videoda Yunho'nun filmden bir dans sahnesi var :D


~~~~

Hazır şarkılardan bahsetmişken yeni bir yazı yazmak yerine Ailee - I will show you'yuda araya sıkıştırayım. Şarkıya bayıldım! Ailee'ye bayıldım! G.O'ya bayıldım! (Fangirllüğüm tuttu biraz burda :P ) Ama klip bunların yanında birazcık sönük kalıyor sanki.. Çok az ama azıcık :D Ailee'den beklentiler oldukça yüksekti o yüzden çoğu kişinin beklentilerini karşılamamış olabilir fakat yeterince güzel bence şarkı.
Birde ahh be kızım o kadar tutmuş G.O gibi bir yeteneği klibinde oynatmışsın ama sadece göstermelik!!  Oldu mu yani?? İnsan G.O'nun o müthiş sesinide kullanır serpiştirir iki araya. İkinizden bir düet gelseydi muhteşem olurdu ama neyse.. Birde söylemeden edemeyeceğim G.O'nun bazı ifadeleri beni öldürdü gülmekten, onlar nasıl tepki vermektir nasıl ifadelerdir onlar öyle?!! >.<


Hepinize iyi dinlemeler ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder