9 Ekim 2012 Salı

K-Pop ve K-Drama Camiasında Neler Oluyor?

Son zamanlarda K-Pop ve K-Drama camiasında neler mi oluyor? Bir bakalım kim ne yapmış? kimler ne yapacak??

  • Bu klibi izlemeyen kaldı mı??! SHINee Dazzling Girl için bir PV yayınladı. Daha önce short ver. adı altınta bir video daha paylaşılmıştı ve neredeyse klibin tamamıydı ama neyse :P Şarkı çok güzel fakat ben dansını daha çok beğendim hatta bayıldım. Klibi defalarca izledim, 1:09 civarı olan hareketleri ise beni öldürüyor. Kalkıp onlarla beraber dans edesim geliyor. Hele birde ai ai ai demeleri yok mu!! ♥ Neyse susuyorum buyrun klip burada.



  • Stephanie! Daha düne kadar bu kızdan haberim yoktu. Nasıl ki Game adlı solo çıkış şarkısının klibini yayınladı kendisini tanıdım. SMEnt altında CSJH The Grace adlı bir kız grubunun üyesiymiş meğer(daha önce nasıl hiç rastlamadıysam..) Hatta SM Entertainment'ın gerçek dans kraliçesi olarak adlandırılıyormuş. Ben şarkıyıda klibide beğendim birde siz bakın canlar klip bu.



  • Yoon Eun Hye fanları olarak(ki en büyük fanlarından biriyimdir oyunculuğu kimsede yok) bir seneyi aşkın bir süredir yeni dizisini bekliyorduk. Sonunda bugün MBC’nin ’’I Miss You’’adlı yeni dramasının kadrosuna katıldığı haberi geldi. Erkek başrolün ise bir diğer sevdiğim oyuncu JYJ’den Park Yoochun olduğunu öğrenince havalara uçtum tabi. Merakla bekliyoruz bakalım nasıl olacak. :D




  • Ben bu habere pek ilgili olmasamda Say A’ler için önemli. Miss A 16 Ekim’de comeback yapacak. Albümün adı "Miss A 5. Proje: Özgür Kadınlar Bölüm III". JYP şarkı listesini ve ilginç&değişik bir şekilde bir teaser yayınladı.



  • Nichkhun Korelilerin şu saçma sapan abartma huyları yüzünden yaklaşık 2 aydır ortalarda gözükmüyordu. Sonunda MBC'nin gönüllü programı "KOICA's Dream" ile geri dönüyor. Açıkçası Nichkhun’u çok özlemiştim ve bu habere çok sevindim. :D



  • Kim Tae Hee iki yıl aradan sonra bir dizide rol olacak. Mart 2013’te yayınlanacak SBS’nin Live in Love adlı dramasında Jang Ok Jung rolünü oynayacak.



  • TVXQ yeni albümü Catch Me ile iki haftadır çoğu müzik listelerinde ilk sırada. Albüm satış grafiklerinde ise daha ilk haftadan ilk sıralardaydı. Ünlü koreograf Tony Testa tarafından hazırlanan dragon dansı ise son günlerde baya ilgi görüyor :D



  • INFINITE What is Mom adlı sitcom için bir OST seslendirdi. Bu grubun seslendirdiği ilk OST. Ayrıca grup üyelerinden Myungsoo'da bu sitcomda rol alıyor.



  • Uzuuunca bir zamandır Full House 2’nin yayınlanacağı günü bekliyorduk ve sonunda 22 Ekim’de dizinin prömiyeri yapılacak. Dizinin başrollerinde ise No Min Woo, Hwang Jung Eum ve Park Ki Woong var.



  • Brown Eyed Girls Gain geçenlerde yeni solo albümünü yayınladı. Geri dönüş şarkısı Bloom’un klibi ise +18 sahneler içerdiğinden ban yedi bile. Kore’de bu işler kadar sıkıyken tek bir kelimeye bile bazen klipler ban yerken bu klibin ban yiyeceğini zaten biliyorlardır ve sonradan vay efendim bu niye böyle oldu demeye haklarının olduğunu zannetmiyorum..



  • Heaven adlı şarkısıyla çıkış yapan ve sesiyle kendinden uzun bir süre bahsettiren Ailee 16 Ekim'de geri dönüş yapmaya hazırlanıyor. Ailee’ye karşı özel bir ilgim olmasa sesi gerçekten çok güzel bu mini albümünü bende merakla bekliyorum :D



  • Davichi şirketi olan CCM’den ayrılıyor. CCM’in adı son zamanlarda T-ara olayları yüzünden baya bir kötüye çıkmıştı. Davichi’nin ayrılma kararı bence çokta yerinde bir karar öyle bir şirkette kimse bulunmak istemezdi değil mi??



  • Vee tabi PSY hakkında bir sürü haber çıkıyor. Youtube'da 1 milyon takipçiyi geçmiş ve Gangnam Style klibi 400 milyon izlenme sayısına ulaşmış. Hepsini yazamayacağım biliyorsunuz zaten o rekoru kırdı, şunu yaptı, şurda 1. oldu. Artık o kadar haber çıktı ki birbirinden ayırt edemiyorum..



Bu yazıyı biraz aceleye getirdim sanki o yüzden gözden kaçırdığım şeyler olmuş olabilir kusura bakmayın çingular. Sağlıcakla kalın ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder