7 Ekim 2012 Pazar

Yeşil Okyanustan Sizlere Sesleniyorum!!!

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? İyi bir TripleS yazımın konusunu anlamıştır ama sırf onlar için yazmıyorum hahaha :D O yüzden kısaca açıklayayım SS501 hakkında yazmak istedim grubun rengi yeşil biz TripleSler için o nedenle Green Ocean deyimleşmiştir :P Hmm nerden başlasam... Evet grup 3 yıldır aktif olmasa da biz hep onları destekledik ve desteklemeye de devam edeceğiz; çünkü bizi bekleyin döneceğiz dedilerse yaparlar onlara güvenimiz sonsuz. Mesela Shinhwa grubu da 4 yıl aradan sonra dönüş yaptı ve adamlar hala konuşuluyor. ^^ Aslında merkezimiz Kyu askere gitmeseydi daha erken bir comeback olabilirdi fakat şok bir kararla 2 yıl aramızda olmayacak (Buradan ona olan özlemimi bir kez daha dile getiriyim sağ sağlim dön T.T) SS501 2005 yılında DSP Entertainment'e bağlı olarak Warning şarkısı ile çıkış yaptı ve kısa bir sürede Kore ve Japonya'da büyük ses getirdiler (demekki millet müzikten anlıyormuş :D). Aktif değiller dedim ama 5 yıllık sözleşmeleri bittikten sonra solo çalışmaya başladılar yani şuan hepside çok başarılı ünlerine ün kattılar 7 yılda~~ En son prensimiz Heo Young Saeng'in Japonca albümü Overjoyed'i dinledik her şarkıda mest oldum bende bir Y.E.S olduğum için ona olan sevgim başka şimdi onu daha da fazla övmek isterdim ama parmaklarım yorulur mükemmeliyetçiliği yaz yaz bitmez. :D 4D liderimiz hakkında doğruyu söylemek gerekirse bu sıralar haberler alamıyorum ne yapıyor hiç bir fikrim yok ama büyük ihtimalle yeni dizisi için çalışıyordur en son aksiyon okuluna yazılmıştı. >.< Kyu'muz söylediğim gibi vatani görevinde.. Jung Min yani atımız bu sıralar sıkıntılı dönemlerden geçiyor lanet şirketi CNR ile davası var o yüzden onun daha çok desteğe ihtiyacı var :( O da en son Japonca albüm çıkardı Can You Hear My Heart ile ortalığı kasıp kavurdu. Romeo konseptine öldüm öldüm dirildim :D Ama pardon o Romeo'da kimmiş onu değil beni sevin diyordu ona dikkat :D Vee maknaemiz Jun Sorry I'm Sorry'den sonra film tarzı bir albümle kendinden çok söz ettirdi artık ona baby derken çekiniyorum adam gibi adam olmuş :D Yani ss501 anlatılmaz yaşanır böylesine hayranlarına düşkün başka bir grup tanımadım varsa gösterin bu derece iddalıyım :) Ayrıca üyelerde kendi aralarında çok iyi anlaşıyorlar kardeş gibiler kameralara oynamayan saf, masum bir grup :P 



Biz üyelerde onlara layık olmaya çalışıyoruz işte o yüzden büyük geniş bir yeşil okyanusuz :) Ben eski bir TripleS olduğum için onlarla büyüdüm desem abartmış mı olurum? :P Hepimiz Wings of the World yada Haruman ile göz yaşlarına boğulduk, A Song Calling For You yada Love Like This gibi şarkılarla ise neşelendik yani onlarla yeri geldi güldük yeri geldi ağladık... Neyse fazla uzatmadan hala o mükemmel 5 prensi tanımayan varsa bir araştırın derim diğerlerinden farkını sizde göreceksiniz eminim :) Bilenler bilmeyenlere anlatsın :D TripleS'ler de övünmek gibi olacak çok sakin, sıcakkanlı, sevecen, kendi halinde güzel bir fandom ben tüüüm yeşil bezelyelerimi yada Kyu'nun deyişiyle güzellerimi çok çok seviyorum :) Şunu da söyleyerek bitireyim başta demeliydim belki ama SS501 es es beş yüz bir olarak değil Double-S five o one yada Double-S oh gong-il olarak okunuyor hala yanlış okuyanınız, yanlış telaffuz edeniniz var lütfen ona dikkat edelim :D

Genelde ona sexy karizma diyorlar benim de öldürücü cazibesine inandığım doğrudur.

Bu fotoğrafı çok seviyorum doğallar :)

Çoğumuz Boys Over Flowers'da tanıdık liderimizi sonra baktık ki adamın grubu var gruba bakalım dedik  sonrası da malum :D

Kanatları eksik sadece...

Bizi çağırıyor maknaemiz :P 

Benim için değerli olanı en sona bıraktım bencillik niahahha :D En son bir mini drama da rol
 almıştı bu gifte ordan çok tatlı değil mi? Her gördüğümde eriyip bitiyorum bu adamın sesi zaten.... Neyse övsem bitmez demiştim hiç başlamayım :D


Birazda video ~~ 
Çıkış zamanları 

Son beraber albümleri aradaki ses ve görüntü farkı çok fazla nasıl yol katettiklerini kendiniz görün istedim... Biraz kısa mı oldu ne ama onlar anlat anlat bitmez bu üstü kapalı hali siz o kapağı kaldırırsanız asıl cevheri göreceksiniz :D:D
Sağlıcakla kalın diğer yazılarımda görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder